استکبارستیزی ما برآمده از قرآن است

خبرگزاری فارس: استکبارستیزی ما برآمده از قرآن است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج رامهرمز گفت: استکبارستیزی و شعار مرگ بر آمریکای ما برآمده از قرآن است.  به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، صبح امروز حجت‌الاسلام سیدامیرمیرعلایی در تجمع مراسم 13 آبان در این شهرستان اظهار کرد: استکبارستیزی و شعار مرگ بر آمریکای ما برآمده از قرآن است و همه باید بدانند که این استکبارستیزی یک مسئله ایدئولوژیک و ریشه‌دار برای ماست.

وی ادامه داد: انبیاء و اهل‌ بیت(ع) هیچ‌وقت شیطان را در آغوش نگرفتند و دست دوستی با شیطان ندادند و همه آنچه از ابراهیم تا محمد(ص) بوده است شیاطین را رجم کرده‌اند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج  رامهرمز تصریح کرد: امروز اگر ناوهای آمریکایی از خلیج‌فارس می‌خواهند عبور کنند باید با زبان فارسی از ایران اسلامی اجازه بگیرند و این نشانه اقتدار ماست.

وی افزود: هر قدم که عقب‌نشینی کنیم دشمنان چندین قدم جلو می‌آیند لذا عقب‌نشینی ما به صلاح کشور و مردم نیست.

میرعلایی تأکید کرد: اگر کشور می‌خواهد پیشرفت کند باید اقتصاد مقاومتی توسعه یابد و با مدیران حقوق نجومی بگیر مبارزه شود و راه رهبری ادامه پیدا کند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج رامهرمز در پایان گفت: هر که به آمریکا اعتماد کرد سیلی خورد و این درس را باید مسوولان به خاطر داشته باشند که به آمریکا نمی‌توان تکیه کرد و باید بر راه استکبارستیزی خود پایدار باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد