توسعه شهربا تخریب و سودجویی میسر نیست

همه به خوبی واقف هستیم که ازدلایل موفقیت هرکاندیدایی درانتخابات وجود حامیان خوشنام،وفادار وپرتلاش است.  مسئله ای که درمورد دکتراقبال محمدیان نماینده کنونی رامهرمز ورامشیر نیز صدق می کرد.امانکته ی مهمی که درمیان است غرض ونیت بعضی ازاطرافیان وکسانی است که این روزها بنا دلایل شخصی درکنارنماینده دیده می شوند.به استثنای یاران وفادار نماینده که چندین دوره بدون چشمداشت درکنارایشان فعالیت می کردند و نام ومنزلت آنها برای همگان آشکاراست،بعضی ازاطرافیان بخاطر منافع شخصی درکنار تمام نمایندگان دیده می شوند که به مرور زمان غرض ومیزان بلوغ سیاسی آنها نمایان می گردد. همچنین یک عده نیز که حامیان نماینده قبلی بودند و درایام انتخابات نماینده فعلی را تخریب می کردند اکنون جهت نیل به اهداف ومنافع شخصی به طرق مختلف سعی در نزدیک شدن به دکترمحمدیان را دارند. دسته ی دیگری نیز هستند که باتخریبهای جهت دار ومغرضانه وآلوده کردن فضا وشبکه های مجازی به خیال خودسعی درامتیاز گرفتن ازنماینده دارند. تاآنجا که ارادت چندین ساله دکترمحمدیان به اهل بیت در محرم را به بادتمسخر گرفتند. همچنین  باید به مسئولین و روسای اداراتی اشاره کرد که در زمان نماینده قبلی برسرکارآمدندوبدلیل عدم کارایی وتلاش چشمگیر،رضایت مردم رابرآورده نکردند و اینک باالتماس وقسم خوردن به هرطریقی سعی درحفظ پست وسمت خود دارند.به همین دلیل هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد چنین افرادامتحان پس داده ای وفاداربمانند و توانایی مدیریت ومسئولیت پذیری داشته باشندو باید به حال این مسئولین و منفعت طلبان وآنان که بجای کمک به آبادانی وتوسعه شهر راه تخریب رادرپیش گرفتندتاسف خورد.

مردمی لایق داشتن یک نماینده خوب هستند که، خودشان نیز موکلان خوبی باشند: به این معنی که، از نماینده توقعات فراقانونی نداشته باشند، در گزارش دادن مشکلات منطقه، چشم وگوش صادقی باشند، برای امورات پیش پا افتاده از اعتبار نماینده خرج نکنند و وقت و انرژی او را صرف مسایل بی اهمیت نکنند و در مواردی که نماینده منافع جمعی را مطرح می کند پشتیبان او بوده و او را تنها نگذارند تا او نیز  بتواند با قدرت، منافع جمعی را دنبال کند.

درپایان ازنماینده محترم نیز انتظار می رودهمان گونه که قبل از انتخابات به مردم قول تغییرات گسترده و نجات شهرستان های رامهرمز و رامشیررا دادندبه وعده ها ی خود جامه عمل بپوشاندو موجبات دلگرمی کسانی که به شعار خدمت بی منت پاسخ مثبت دادندرا فراهم آورد،که تحقق این امر در سایه ی جایگزینی مدیرانی شایسته و کارآمداست.

رام نیوز/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد